Friday, April 10, 2009

BIOYOUTH

Retail Price: RM60.00
BIOYOUTH
Bioyouth merupakan makanan berkolagen untuk kecantikan dan Awet Muda serta mengurangkan kedut pada kulit. Sejarah Bioyouth formula lengkap untuk awet muda dan pemakanan kulit.

Apakah kehebatan produk ini?
Bio Youth adalah daripada 'bio marine collagen complex' yang unik dan kaya dengan protein dan polysaccharides. Ia mengandungi amino complex, herba, centella asiatica dan enzim buah-buahan, vitamin dan nutrien-nutrien lain. Formula Dr Azimuth adalah untuk membantu menyokong tisu dermal supportive kulit. Anda boleh melihat perubahan dalam masa 30 hari. Ujian klinikal Bio Youth menunjukkan ia dapat meningkatkan ketebalan dan struktur kulit. Bio Youth dapat mengurangkan kedutan dan penuaan kulit.

Kenapa Bioyouth?
Bio Youth adalah makanan tambahan untuk kulit yang dapat menyuburkan kulit dari dalam. Ia direka khas untuk kecantikan kulit.

Bahan-bahan:
Natural biomarine collagen / extract, acerola, centella asiatica extract, amino complex, pati buah-buahan, vitamin C, B-complex dan lain-lain nutrient semulajadi. (Tidak mengandungi bahan pewarna, gula, kanji, garam, yis dan perasa tiruan)

Kesan:
Bila kita semakin tua, pengeluaran kolagen kulit dan elastin semulajadi kita semakin berkurang. Ini akan menjadikan kulit berkedut, kurang anjal dan menjadi tidak bermaya, kering dan kasar. Bio Youth memberikan pemakanan semulajadi kulit dari dalam. Mencapai kesihatan optimum dan kulit cantik dengan Bio Youth: Hari ini kita banyak didedahkan dengan persekitaran yang telah tercemar. Kita selalu menggunakan makanan yang telah diproses yang mana makanan tersebut telah kehilangan nutrient penting. Bio Youth dapat membantu badan kita menyerap kolagen penting, nutrient dan vitamin supaya kita akan kelihatan lebih muda. Kulit yang bertenaga dan berseri menjadikan anda kelihatan lebih muda berbanding umur anda.

Cara menggunakan:
1 sudu serbuk Bio Youth dibancuh dengan segelas air suam. Minum 2 kali sehari sebelum makan.

Kajian Biosaintis menunjukan bahawa gandingan kolagen dengan nutrien-nutrien lain dapat:
1. Membantu meningkatkan kesihatan kulit.
2. Mengurang dan menghilangkan kedut dan garis halus di wajah.
3. Awet muda secara fizikal dan mental.

No comments:

Post a Comment